صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت درب آکاردئونی دست دوم

حفاظ آهنی آکاردئونی دقیقا چیست؟ چه کاربردهایی را می توانید از درب فلزی آکاردئونی انتظار داشته باشیم؟ آیا شناخت جزئیات درب آکاردئونی برای ما نیاز می باشد؟ حفاظ فلزی آکاردئونی یکی از موارد ایمنی در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری امروز می باشد. عملکرد درب فلزی آکاردئونی کاملا مستقل از سایر موارد امنیتی خانه ها خواهد بود. نرده فلزی آکاردئونی با قرار گیری در جلوی درب اصلی راه ورود هر کسی را به داخل خانه شما خواهد بست. انتخاب بهترین درب آکاردئونی می تواند بالاترین میزان ایمنی را برای شما به وجود بیاورد.

نرده آکاردئونی

 

جزئیات ساخت حفاظ آهنی آکاردئونی

حال که با اهمیت نرده فلزی آکاردئونی آشنا شده اید؛ می بایست انتخاب و جایگزینی آن را در اولویت خود قرار دهید. نرده فلزی آکاردئونی سه گل و دو گل معروف ترین انواع درب آکاردئونی هستند. این درب ها هم از نظر ایمنی و هم از نظر زیبایی بهترین عملکرد را برای شما خواهند داشت. برای داشتن بهترین کیفیت درب آکاردئونی خود می توانید با ما از طریق شماره تماس 09127716460 در صنایع فلزی ایران سازه در تماس باشید. کیفیت بالای ما حاصل نیم قرن تجربه ما در زمینه ساخت انواع درب فلزی آکاردئونی است.

قیمت نرده آکاردئونی

 

قفل مخفی درب آکاردئونی

یکی از مشخصات اصلی ایمنی در انواع درب فلزی آکاردئونی، قفل مخفی آنها است. قفل مخفی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا دیگر نگران باز شدن آنها توسط کلیدهای مختلف نباشید. این مزیت البته در انواع درب آکاردئونی دست دوم ممکن است وجود نداشته باشد. از این تنها با در نظر گرفتن قیمت درب آکاردئونی دست دوم ممکن است ایمنی خانه خود را به خطر بیندازید. هزینه برای ایمنی یک هزینه دائمی و سرمایه گذاری بلند مدت برای شما است. برای خود و امنیت خانه خو بهترین ها را از ما در صنایع فلزی ایران سازه بخواهید.

حفاظ آکاردئونی درب ساختمان

قیمت درب آکاردئونی

قیمت نرده آهنی آکاردئونی بر حسب میزان آهن مورد استفاده در آن متفاوت خواهد بود. در واقع این آهن است که تعیین کننده اصلی قیمت این درب است. افزودن میزان زیادی آهن برای افزایش ایمنی آن می تواند هزینه آن را زیاد کند. البته کاستن آهن مورد استفاده از حدی بیشتر نیز اصلا توصیه نمی شود. ایده آل ترین حالت باید بهینه ترین مورد باشد. در واقع انتخاب حالت بهینه می تواند امنیت و قیمت را همزمان برای شما به بهترین شکل ایجاد کند. برای سریده به بالاترین میزان امنیت با شماره 09127716460 تماس بگیرید.

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس