صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ کشویی آکاردئونی از امنیت برای شما سخن می گوید.

یکی از راه کارهای مهم برای برقراری ایمنی در خانه استفاده از درب ضد سرقت کشویی است. در نظر داشته باشید که حفاظ آکاردئون طرح خود را از سازهای آکاردئون الهام گرفته است و از این رو زییایی خاصی به محیط می بخشد. همچنین نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که این درب آهنی کشویی با طرح های متنوع مانند دوگل، درب اکاردئونی سه گل یا سه لوزی و چهار گل یا چهار لوزی، تمام گل یا پنج گل، مدل ایتالیایی و ... طراحی می شود که هر یک زیبایی خاصی به محیط می بخشد. انواع درب کشویی آکاردئونی آپارتمان: 1. درب آکاردئونی از نظر گل: 2-3-4 -5 گل 2. درب آکاردئونی شکلات پیچی 3. درب آکاردئونی ایتالیایی 4. درب آکاردئونی پرچ مخفی دوبله 5. درب آکاردئونی سلطنتی پرخرج 6. درب آکاردئونی تمام لوزی دوجداره یا پنج گل دوجداره

درب کشویی آکاردئونی

حفاظ آهنی کشویی متحرک روشی ساده و کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه برای برقراری ایمنی برای ساختمان های شما است. با وجود این درب کشویی می توانید با خیال راحت خانه را ترک کرده و به سفر بروید. نرده کشویی آکاردئونی با قیمت مناسب و طراحی شیک یکی از بهترین انتخاب ها برای برقراری ایمنی در آپارتمان، ویلا یا مکان های تجاری و اداری و مغازه ها است.

قیمت درب کشویی آکاردئونی

حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد. در نظر داشته باشید که برقرار کردن ایمنی برای هر خانه از الزامات لازم است. یکی از فاکتورهای مهم برای ایمنی ساختمان استفاده از درب کشویی آکاردئونی است. در نظر داشته باشید که استفاده از حفاظ کشویی اکاردئونی به منزله این است که سدی محکم روی درب آپارتمان خود کشیده اید و مانع از عبور سارقین به خانه می شوید. نرده کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان را با طرح خاص و ویژه خود سبب می شود. اگر نگاهی به اطراف بیندازید متوجه می شوید که اکثر مغازه ها، آپارتمان ها و همچنین مراکز تجاری و اداری از درب کشویی آکاردئونی بهره مند شده اند. زیرا کیفیت و قیمت مناسب و طراحی شیک و زیبا آن را به یک محصول پرکاربرد تبدیل کرده است. درب آکاردئونی روی درب های ضد سرقت آپارتمان نیز نصب می شود و با چندین لایه مخفی و تیغه های عمودی مانع از دسترسی سارقین به درب اصلی می شود.

درب کشویی آکاردئونی با قیمت مناسب
انواع درب کشویی آکاردئونی آپارتمان

قیمت درب آکاردئونی کشویی در ایران سازه

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان در ایران سازه از کیفیت بالایی برخوردار است، کیفیت جوشکاری و برشکاری و همچنین استفاده از رنگ های باکفیت براق و مات الکترواستاتیک و همچنین زیبایی و قیمت مناسب از فاکتورهای مهم این محافظ است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی
درب آکاردئونی شکلات پیچی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس