صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی با قیمت مناسب

نرده حفاظ آکاردئونی در طرح های بسیار متنوعی در شرکت ایران سازه تولید می شود شما می توانید بر اساس سریعی که دارید یکی از انواع این نرده حفاظ های آکاردئونی را انتخاب نمایید. حفاظ آکاردئونی در طرحهای مانند درب ریلی حفاظ آکاردئونی دو گل یا نرده حفاظ آکاردئونی سه گل نرده حفاظ آکاردئونی چهار گل و نرده حفاظ آکاردئونی شکلات پیچ و یا نرده حفاظ آکاردئونی ایتالیایی در شرکت ایران سازه با متریال بسیار با کیفیت تولید می شود شرکت ایران سازه از جوشکاری کربن دی اکسید و همچنین رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک برای جوشکاری و برای رنگ آمیزی انواع درب آکاردئونی استفاده میشود. درب آکاردئونی برای افزایش ضریب امنیتی ساختمان شما بسیار ضروری و واجب است زیرا با وجود این حفاظ آکاردئونی دیگر سارقین نمی توانند به راحتی وارد خانه شما شود.

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

رنرده حفاظ آکاردئونی یکی از انواع پرفروش حفاظ های ریلی آپارتمانی است که در بازار ایران مشتریان زیادی دارد این نرده حفاظ آکاردئونی از مدل ایتالیایی الهام گرفته شده است در واقع امنیت این حفاظ بسیار بالا می باشد و امکان ورود سارقین را به صفر میرساند. نرده حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی از نظر زیبایی بسیار شکیل و چشم نواز است به گونه‌ای که شما می‌توانید با نصب این حفاظ روی درب اصلی خود زیادی را به خانه دعوت کنید. حفاظ آکاردئونی که در این شرکت تولید می شود بر اساس قیمت نرخ اتحادیه و تعاونی است در واقع شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسب حفاظ آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. نرده حفاظ آکاردئونی یک وسیله محافظتی برای پیشگیری از ورود سارقین است در واقع شما با نصب این محصول امنیتی امنیت را وارد خانه خود می کنید و اجازه نمی دهید سارقین به راحتی وارد خانه شما شده و اموالتان را به سرقت ببرد.

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه

نرده حفاظ آکاردئونی در طرح ها و مدل های بسیار متنوع تولید می شود هر مدل قیمت متفاوتی دارد از طرف دیگر در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می شود بنابراین شما قادر خواهید بود قیمت مناسبی را برای درب آکاردئونی موردنظر خود بپردازید. نرده حفاظ آکاردئونی که در شرکت ایران سازه تولید میشود از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است زیرا در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می شود و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید از این شرکت اقدام به خرید کنید البته توجه داشته باشید که ابعاد ارتفاع و همچنین تعداد لایه هایی که برای ساخت حفاظ آکاردئونی به کار رفته است تغییرات نهایی تاثیر گذار میباشد.

حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی
خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی

خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه با قیمت مناسب

انواع حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه تولید می‌شود که هر کدام متریال بسیار با کیفیتی دارد از طرف دیگر در بازار ایرانی شرکت به عنوان یک شرکت خوشنام شناخته شده است شما می توانید یکی از انواع درب آکاردئونی که مد نظر شماست را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. حفاظ آکاردئونی یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی است که در بازار ایران به فروش می رسد با وجود این نرده حفاظ دیگر سارقین می توانند به راحتی وارد خانه شما شوند و بنابراین شما می توانید با خیال راحت ساختمان خود را ترک کنید. برای تماس با کارشناس فروش جهت مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید

نرده حفاظ آکاردئونی
 خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس