صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی با قیمت عالی و طراحی مدرن در ایران سازه

نرده حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه شما دعوت می کند و شما می توانید از این حفاظ آکاردئونی برای افزایش ضریب ایمنی خانه خود استفاه کنید. حفاظ آکاردئونی شیک و جدید با طرح های مختلف و رنگ های بسیار شیک و با کیفیت سبب می شود تا زیبایی نمای خانه شما نیز شیک و زیباجلوه کند. در نظر داشته باشید که امنیت و زیبایی خانه شما در دستان نرده حفاظ آکاردئونی است. نرده آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است که شما می توانید یکی از این طرح ها را برای خود انتخاب کنید. • نرده حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی • نرده آکاردئونی طرح دو گل • نرده آکاردئونی طرح تسمه دوبل پرچ مخفی • حفاظ آکاردئونی طرح سه گل • حفاظ آکاردئونی طرح پنج گل

نرده حفاظ آهنی آکاردئونی ریلی

برای حصول امنیت بیشتر در درب آکاردئونی می توان از قفل های توکار و روکار استفاده کرد که کار باز کردن درب آکاردئونی را برای سارقین سخت می کند. چند قفله بودن درب آکاردئونی یکی از راهکارهای امنیتی برای افزایش ضریب امنیت ساختمان است. درب آکاردئونی یکی از پرطرفدارترین حفاظ ها جهت برقراری امنیت است. حفاظ آکاردئونی کاربردهای گوناگونی دارد و به همین دلیل در مکان های زیادی از این حفاظ برای برقراری امنیت استفاده می شود. حفاظ آکاردئونی جهت حفاظت منزل، حفاظت ورودی پارکنیگ و حفاظت درب کارگاه و یا گاراژها، حفاظت درب ورودی مراکز تجاری و.... استفاده می شود. درب آکاردئونی به دلیل اینکه بعد از بسته شدن فضای کمی را اشغال می کند مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

قیمت درب آکاردئونی شیک و مدرن

درب آکاردئونی در ایران سازه از قیمت مناسبی برخوردار است. تولید کنندگان درب آکاردئونی باید کیفیت متریال و همچنین امنیت و استحکام آن را در نظر بگیرند و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای ساخت آن لحاظ کنند. قیمت درب آکاردئونی در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و قیمت مناسبی دارد. قیمت ساخت و نصب درب آکاردئونی در برابر مزایایی که به همراه دارد هزینه ای ناچیز است.در نظر داشته باشید که امنیت هزینه نیست و باید برای برقراری امنیت ساختمان، هزینه کنید. امنیت با درب محافظ آکاردئونی یک سرمایه گذاری بلند مدت است و سبب می شود تا شما سارقین را ناامید کنید.

رنگ درب آکاردئونی
قیمت درب آکاردئونی شیک و مدرن

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی

برای محاسبه حفاظ آکاردئونی کشویی درب آپارتمان نیاز است که طول درب را در عرض درب ضرب کرده و سپس عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب نمایید. قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی آپارتمان به عواملی از جمله جنس فولاد به کار رفته، نوع رنگ آمیزی، نوع جوشکاری و میزان قیمت روز آهن بستگی دارد. ایمنی می تواند همیشه شما را از یک اتفاق ناگوار نجات دهد. درب آکاردئونی نقش نجات دهنده شما را دارد زیرا با اطمنیان خاطر می توانید درب آهنی را قفل کنید و به مسافرت بروید. بالاترین درجه اطمنیان و ایمنی را از نرده حفاظ آکادرئونی بخواهید. حفاظ آکاردئونی با طرحی که دارد مانع از ورود سارقین به خانه می شود. حفاظ آکاردئونی همان طور که از نامش پیدا است، یک محافظ برای درب ساختمان است. حفاظ آکاردئونی باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند امنیت ساختمان را تضمین کند. یکی از ویژگی های درب آکاردئونی این است که قفل محکمی داشته باشد و هر کلیدی نتواند آن را باز کند برای ارتباط با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ درب آکاردئونی
انتخاب حفاظ آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس