صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی شیک و زیبا؛ امنیت را به ارمغان می آورد.

از آن جایی که نرده آکاردئونی برای حفاظت از خانه شما روی درب نصب می شود از این رو داشتن حفاظ درب آهنی آکاردئونی سبب شده تا سارقین نتوانند وارد خانه شوند و نقشه های شوم خود را پیاده کنند. درب کشویی ریلی آکاردئونی زیبایی و هارمونی درب ساختمان را نیز مد نظر می گیرد. حفاظ کشویی درب آکاردئونی برای درب ورودی ساختمان می باشد. از این رو صنایع فلزی ایران سازه با در برداشتن تکنسین ماهر و قطعات مرغوب به ساخت نرده آکاردئونی می پردازد. درب آکاردئونی در طرح ها و رنگ های مختلف خانه ی شما را با امنیت همدم می کند. از این رو با خیالی راحت به مسافرت بروید، زیرا حفاظ آکاردئونی خانه ای با امنیت کامل را برای شما فراهم می کند.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی

درب آکاردئونی ریلی برای حفاظت و امنیت ساختمان شما می باشد. از این رو با در نظر داشتن به اینکه حفاظ آکاردئونی در مدل های مختلف می باشد، قیمت درب آکاردئونی نیز متغیر می باشد. حفاظ ریلی کشویی آکاردئونی در ایران سازه با قیمت های اتحادیه تعیین می شود.

کیفیت نرده آکاردئونی

نرده یا درب کشویی آکاردئونی در ایران سازه با کیفیت خوب و مطلوبی تعیین می شود. زیرا رنگ های الکترواستاتیک و جوشکاری مرغوب سبب شده تا کیفیت حفاظ آکاردئونی برای مشتریان قابل قبول باشد. رنگ و طرح مختلفی برای حفاظ آکاردئونی ایران سازه در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان خود هستید بهتر است به سراغ نرده حفاظ شیک آکاردئونی بروید. این حفاظ شیک و زیبا می تواند امنیت ساختمان شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. از بهترین راه کارهای موجود برای اینکه ورود سارقین را به خانه منع کنید همین محافظ ضد سرقت آکاردئونی است. نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود

خرید نرده حفاظ شیک آکاردئونی
قیمت حفاظ آکاردئونی در ایران سازه

قیمت حفاظ آکاردئونی در ایران سازه

در ایران سازه حفاظ ضد سرقت آکاردئونی بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود. یعنی خبری از قیمت های گزاف و سربه فلک کشیده سایر شرکت ها نمی باشد. حفاظ شیک آکاردئونی با توجه به مدل و همچنین تعداد لایه های مخفی به کار رفته در آن قیمت نهایی را تعیین می کند.نرده آکاردئونی یکی از بهترین های موجود در بازار می باشد. زیرا سارقین را از ورود به خانه منع می کند. استحکام و زیبایی نرده کشویی آکاردئونی و همچنین کیفیت ساخت آن در ایران سازه بی نظیر است. برای تماس با کارشناس فروش جهت مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ آکاردئونی مدرن و جدید
حفاظ آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس