صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ درب آکاردئونی پیچ نقش دار با قیمت مناسب | ایران سازه

حفاظ آکاردئونی امروزه به یکی از عناصر لازم برای افزایش امنیت ساختمان تبدیل شده است. اگر به دنبال یک حفاظ مدرن و جدید هستید که هم امنیت خانه را افزایش دهد و هم اینکه زیبایی بی نظیری داشته باشد، به شما پیشنهاد می کنیم که حفاظ آکاردونی را انتخاب کنید. انواع حفاظ درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه تولید می شود که شامل، حفاظ درب ساده، حفاظ درب مدل سه ردیف لوزی، حفاظ 4 ردیف لوزی، حفاظ آکاردئونی دوجداره، مدل پیچی (پیچ شکلاتی)، مدل ایتالیایی با طرح لوکس اروپایی از انواع نرده حفاظ درب آکاردئونی است.

قیمت حفاظ آکاردئونی شیک و جدید

این حفاظ به دلیل انعطاف بالا و کارایی زیاد یکی از مرسوم ترین حفاظ های درب ویلایی است. این درب ها در انواع مدل ها و نقش های متفاوت در این شرکت تولید می شود. یکی از مرسوم ترین مدل ها طرح سه گل ساده دو خم است. یکی از مرسوم ترین مدلها طرح 3 گل ساده دو خم میباشد که با طراحی ساده و اما بسیار مستحکم کار را برای ورود سارقان به داخل خانه شما سخت و غیر ممکن می کند.

قیمت حفاظ آکاردئونی شیک و جدید

حفاظ آکاردئونی شیک و جدید با قیمت مناسب در شرکت ایران سازه تولید می شود. درب آکاردئونی جزء اولین گزینه هایی است که سازندگان باید برای درب ساختمان ها در نظر بگیرند، اما قیمت آن ممکن است سبب شود تا افراد از استفاده از آن صرف نظر کنند. قیممت حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه به گونه ای است که افراد می توانند با هر بودجه ای برای ساختمان خود تهیه کنند. خرید حفاظ آهنی شیک و جدید با استحکام بالا سبب می شود تا خانه شما ایمن باشد و در عین حال قیمت مناسب حفاظ آکاردئونی سبب می شود تا خریدی ایده ال و مقرون به صرفه داشته باشید. قیمت درب آکاردئونی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل، جنس درب، طراحی مختلف، نوع جوشکاری و رنگ کاری و .... است. این عوامل روی قیمت حفاظ آکاردئونی تاثیر می گذارد.

حفاظ آکاردئونی شیک و جدید
خرید حفاظ آکاردئونی مدرن و شیک

خرید حفاظ آکاردئونی مدرن و شیک

حفاظ آکاردئونی با تیغه های که به صورت افقی و عمومی در لایه های مختلف قرار دارد، موجب شده است تا امنیت این حفاظ بیش از پیش شود. این درب به صورت مشبک لوزی بوده و یک حایل امنیتی قوی برای ساختمان محسوب می شود. درب آکاردئونی در طرح های مختلفی تولید می شود و شما براساس سلیقه خود می توانید یکی از انواع حفاظ های درب را برای ساختمان خود تهیه کنید. برای ارتباط با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ آکاردئونی
قیمت درب آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس