صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید حفاظ آکاردئونی مدرن و جدید در ایران سازه 09127716460

حفاظ درب آپارتمان که عمدتا آن را با نرده حفاظ آکاردئون یا درب کشویی محافظ ضد سرقت می شناسد یک عنصر ضروری برای برقراری امنیت ساختمان است. درب آهنی آکاردئونی از تسمه های کشویی ساخته شده که به صورت کشویی مانند ساز آکاردئون باز و بسته شده و به همین دلیل است که اسم آن آکاردئون می باشد. این درب ها مانند ساز آکاردئون در یک سو جمع و باز شده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این حفاظ درب ها یکی از ساده ترین و در عین حال مستحکم ترین سازه حفاظتی است که برای آپارتمان، ویلا، اداره جات و .... استفاده می شود. برای تعیین قیمت محافظ آکاردئونی باید به فاکتورهای مانند ارتفاع، طرح حفاظ آکاردئونی، عرض چهارچوب، تراکم تسمه درب آکاردئونی و کیفیت متریال توجه کرد. هر چقدر ابعاد درب کوچک تر باشد و عرض کمتری داشته باشد باعث شده تا وزن حفاظ آکاردئونی کمتر و در نتیجه قیمت نیز کمتر شود. ارتفاع درب نیز روی قیمت اثر دارد. هر چه درب کوتاه تر پس قطعا هزینه کمتری خواهید پرداخت. از طرف دیگر طرح و مدل حفاظ آکاردونی روی قیمت موثر است. هر چقدر طرح ساده و کم گل تر هزینه کمتر می شود. تراکم تسمه نیز هر چه فاصله تیغه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است.

قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب واحدهای بسیاری از جمله آپارتمان، اداره و حتی ویلاها استفاده می شود. با بهره گیری از حفاظ درب آکاردئونی می توانید امنیت ساختمان مورد نظرتان را تامین کنید و آسوده خاطر باشید. حفاظ آکاردئونی کشویی ورودی خانه یک نرده حفاظ متحرک است که پشت درب خانه آپارتمان یا ویلا نصب می شود این نرده به شکل ساز آکاردئون است که ریلی بوده و جای کمی را اشغال می کند. محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی بر روی تمامی مدل های درب ساده توصیه می شود زیرا امنیت خانه شما را تضمین می کند. با توجه به اینکه حفاظ ریلی کشویی آپارتمانی در شرکت ایران سازه از متریال مرغوب و مستحکم ساخته شده و از جوشکاری کربن دی اکسید و رنگ های کوره های الکترواستاتیک برای ساخت آن استفاده شده در نتیجه شما با خرید از این شرکت بهترین خرید خود را در زمینه حفاظ آهنی انجام داده اید.

قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی

قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی در ایران سازه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال ابعاد، طرح و متریال به کار رفته در ساخت حفاظ اکاردئونی می تواند تاثیر زیادی روی قیمت آن داشته باشد. در ادامه عواملی که سبب تغییر قیمت حفاظ آکاردئونی فلزی می شود را ذکر کرده ایم: 1. جنس تیغه فلزی 2. اندازه و ابعاد درب آکاردئونی 3. طراحی حفاظ آکاردئونی 4. نصب و نقل و انتقال در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است.

خرید حفاظ آکاردئونی آپارتمان
انواع حفاظ اکاردئونی

انواع حفاظ اکاردئونی

انواع حفاظ اکاردئونی که در شرکت ایران سازه تولید می شود. 1. حفاظ آکاردئونی مدل ساده سه ردیف لوزی 2. حفاظ آکاردونی مدل 4 ردیف لوزی 3. حفاظ آکاردئونی مدل 5 ردیف لوزی 4. حفاظ آکاردئونی دو جداره 5. حفاظ آکاردئونی تمام گل 6. حفاظ آکاردئونی مدل پیچی یا پیج شکلاتی 7. حفاظ آکاردئونی ایتالیایی در شرکت ایران سازه انواع مختلف حفاظ درب تولید می شود. مشتریان براساس سلیقه خود و سبک ساختمان می توانند یکی از انواع حفاظ آکاردئونی را انتخاب کنند. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب آکاردئونی
قیمت درب آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس