صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی در مدل ها و طرح های مختلف

درب آکاردئونی سه لوزی 2 خم در در هر متر مربع دارای 25 کیلو وزن است. ریل بالا با ورق با ضخامت 2 میلی متر خمکاری شده است. از سوی دیگر رنگ کوره ای الکترواستاتیک درجه یک برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است. درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم وزن تقریبی 36 کیلو دارد که رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است. تسمه فابریک و باکیفیت برای ساخت نرده آکاردئونی استفاده شده و امکان نصب قفل مخفی به سفارش مشتری وجود دارد. درب آکاردئونی سه لوزی نقش دار با امکان نصب قفل مخفی و همچنین استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک درجه یک به یکی از گزینه های عالی به خرید تبدیل شده است. درب آکاردئونی که به اصطلاح به صورت مشبک است و از فلز ساخته می شود به عنوان یک حایل امنیتی برای فضاهای مختلف مانند ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی، پارکنیگ ها، ورودی پله برقی، آسانسورها و..... استفاده می شود. این درب به دلیل اینکه به صورت ریلی باز و بسته می شود و با ریل های بالا و پایین که در چهارچوب آن کارگذاشته می شود حرکت می کند از این رو فضای کمی را می گیرد و توانسته است در پاگردهای کم جا نیز به خوبی کارایی داشته باشد. قفل های استفاده شده برای درب آکاردئونی قفل های توکار یا روکار هستند. امکان نصب دو یاچند قفل برای امنیت بیشتر روی درب آکاردئونی وجود دارد.

درب آکاردئونی سه لوزی

درب آکاردئونی ایتالیایی نقش دار با دو ردیف تسمه عمودی ریل بالا بلبرینگ دار و ریل پایین نبشی می تواند انتخاب دیگری برای خرید باشد. وزن تقریبی در هر متر مربع 45 کیلوگرم است. همچنین تسمه فابریک برای ساخت این درب استفاده شده است. درب آکاردئونی شکلات پیچ با وزن تقریبی در هر متربع 45کیلوگرم و رنگ کوره ای الکترواستاتیک وو همچنین دو ردیف تسمه عمودی از دیگر درب آکاردئونی پرطرفدار مشتریان است. درب آکاردئونی پیچ شکلاتی نقش دار با وزن تقریبی 45 کیلوگرم در هر مترمربع و همچنین امکان نصب قبل مخفی به سفارش مشتری از دیگر انتخاب های مشتریان در هنگام خرید درب آکاردئونی است.

خرید درب آکاردئونی 4 لوزی نقش دار

درب آکاردئونی 4 لوزی نقش دار امکان نصب قفل مخفی را دارد و همچنین وزن تقربی در هر متر مربع 45 کیلو گرم است. از رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی این درب استفاده استفاده شده است. درب آکاردئونی ایتالیایی دارای وزن تقریبی 45 کیلوگرم است. نوع لولا آن 3 پارچه ضدسرقت است. رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی این درب استفاده شده است و به یکی از گزینه های خرید مشتریان تبدیل شده است. لیست قیمت درب آکاردئونی مهر 1402 با قیمت مناسب – حفاظ درب آپارتمان کشویی ریلی – خرید درب حفاظ کشویی محکم درب آکاردئونی که به اصطلاح به صورت مشبک است و از فلز ساخته می شود به عنوان یک حایل امنیتی برای فضاهای مختلف مانند ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی، پارکنیگ ها، ورودی پله برقی، آسانسورها و..... استفاده می شود. این درب به دلیل اینکه به صورت ریلی باز و بسته می شود و با ریل های بالا و پایین که در چهارچوب آن کارگذاشته می شود حرکت می کند از این رو فضای کمی را می گیرد و توانسته است در پاگردهای کم جا نیز به خوبی کارایی داشته باشد. قفل های استفاده شده برای درب آکاردئونی قفل های توکار یا روکار هستند. امکان نصب دو یاچند قفل برای امنیت بیشتر روی درب آکاردئونی وجود دارد.

درب آکاردئونی سلطنتی
درب آکاردئونی ارزان با قیمت عالی

قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی به فاکتورهای مختلفی از جمله جنس متریال به کار رفته در ساخت حفاظ درب، اندازه و ابعاد، نوع طرح و ... بستگی دارد. در شرکت ایران سازه قیمت ها بسیار مناسب است زیرا ما بورس حفاظ پنجره ، درب آکاردئونی، حفاظ دیوار و ... هستیم که قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کنیم. حفاظ اکاردئونی دارای تعداد گل های متفاوتی در هر کدام از انواع درب کشویی خود است. تعداد گل ها یا لوزی ها می تواند میزان خاصی از امنیت را فراهم کند. حفاظ های دو گل نسبت به حفاظ های سه گل مقاومت کمتری دارند. درب های پنج گل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا فرایند بریدن و شکستن را برای سارقین سخت می کند. برای خرید و تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت حفاظ اکاردئونی – خرید درب آکاردئونی ارزان
تعداد گل های حفاظ اکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس