صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

انواع مدل حفاظ آکاردئونی برای ساختمان

نرده حفاظ آکاردئونی یکی از مهم ترین جنبه های امنیت ساختمان است. برای اینکه خانه خود را در برابر سارقین ایمن نگه دارید، کافیست نرده آکاردئونی را برای خانه خود داشته باشید. درب آکاردئونی که طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است امروزه بسیار محبوب شده است. این درب نقش محافظ ایمن را برای خانه شما انجام می دهد. نرده آکاردئونی در طرح های مختلف مانند درب آکاردئونی سه لوزی یا چهارلوزی و همچنین پنج لوزی یا پنج گل تولید می شود. البته امروزه نرده آکاردئونی ایتالیایی یا شکلات پیچ نیز در بازار تولید شده است که مشتریان خود را دارد. در نظر داشته باشید که قیمت مناسب حفاظ آکاردئونی یکی از عواملی است که سبب می شود مشتریان در خرید این حفاظ تعلل نمی کنند. برای اینکه این حفاظ ایمن را داشته باشید بهترین گزینه استفاده از نرده حفاظ آکاردئونی ساخت ایران سازه است. ایران سازه همیشه بهترین ها را برای افزایش رضایت مشتریان انجام می دهد. در واقع با وجود حفاظ های ایمن مانند نرده حفاظ آکاردئونی دو گل یا سه گل و همچنین نرده حفاظ های تسمه دار با پرچ های مخفی ساخت ایران سازه می توانید امنیت و زیبایی و قیمت مناسب را با همدیگر تجربه کنید. در نظر داشته باشید که ایران سازه همیشه یکی از بهترین تولید کننده های حفاظ روی دیوار و انواع درب آکاردئونی بوده است که توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین خود پیدا کند.

حفاظ نرده آکاردئونی

نرده آکاردئونی یعنی امنیت ساختمان شما با هزینه مقرون به صرفه که بسیار انتخاب ایده الی است. نرده حفاظ کشویی آکاردئونی در انواع دوگل، سه گل، چهارگل و یا تمام گل می باشد. شما عزیزان با سلیقه و بودجه خود یکی از انواع نرده آکاردئونی را برای خانه خود انتخاب کنید. یکی از بهترین مواردی که برای افزایش ضریب ایمنی خانه باید در نظر بگیرید، حفاظ کشویی آکاردئونی می باشد. این نرده برای درب آپارتمان و یا خانه های مسکونی انتخاب مناسبی است. ساز آکاردئون که الهام بخشی برای این نرده حفاظ زیبا و ایمن بوده است، ویژگی متمایز دیگری نیز دارد. این ویژگی این است که این نرده به صورت ریلی باز و بسته می شود و بسیار کم جا می باشد.

قیمت نرده آکاردئونی

شکل نرده آکاردئون یا درب کشویی ریلی آهنی درایران سازه براساس نظر مشتری تولید می شود. براساس مدل قیمت این درب متفاوت است. اما نکته ای که باید برای قیمت درب آکاردئونی در نظر داشته باشید این است که براساس پرچ مخفی و لایه های تسمه عمودی قیمت متغیر می باشد قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی درایران سازه سبب می شود تا شما با هزینه بسیار مناسب، اقدام به خرید این نرده نمائید و امنیت را به خانه خود دعوت کنید. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین مواردی که باید برای خانه در نظر بگیرید، حفاظ آکاردئون است.

نرده حفاظ  کشویی
قیمت نرده آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی آهنی

مشتری گرامی توجه داشته باشید که امنیت هزینه نیست. شما با در نظر گرفتن اینکه با پرداخت هزینه اندکی می توانید سرمایه و اموال خود را حفظ کنید، پس متوجه این موضوع می شوید که لحاظ کردن جنبه امنیتی برای ساختمان بسیار مهم جلوه می کند. همان طور که در بالا ذکر کردیم. یکی از مواردی که باید برای خرید نرده آکاردئونی در نظر بگیرید، مدل و طرح آن است. طرح های جدید آکاردئونی با لایه های مخفی که دارد هیچ راه عبوری را برای سارقین باز نمی گذارد. برای تماس و مشاوره یا بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما درایران سازه با شماره 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ  کشویی آکاردئونی
قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس