صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی مدرن جدید

اگر به دنبال نرده حفاظ آکاردئونی هستید که امنیت ساختمان شما را افزایش دهد، نیاز است تا از بهترین مدل های آن استفاده کنید. نرده حفاظ آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی در شرکت ایران سازه تولید می شود که شما براساس سلیقه و میزان امنیت مورد نیاز می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. امروزه حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب واحدهای زیادی استفاده می شود. با بهره گیری از درب آکاردئونی می توانید امنیت محل موردنظرتان را افزایش دهید. حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی ورودی خانه حفاظی متحرکی است که برای پشت درب ویلایی یا آپارتمان نصب می شود. حفاظ آکاردئونی با مدل های بسیار متنوعی که دارد می تواند برای هر ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی روی تمامی مدل های درب های ساده و ضد سرقت بسیار لازم و ضروری است.

امنیت حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

با نصب حفاظ آکاردئونی شما مشت محکمی بر دهان سارقین می زنید. درب آکاردئونی مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت است که از امنیت ساختمان شما محافظت می کند. با توجه به اینکه در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود، از این رو می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. قیمت حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی ریلی براساس ابعاد، مدل، تعداد پرچ ها و .... تعیین می شود.

قیمت حفاظ آکاردئونی جدید

• حفاظ درب آکاردئونی با نام هایی مانند حفاظ درب کرکره ای، حفاظ درب کشویی، حفاظ درب ضد سرقت ریلی و .... شناخته می شود. • هدف طراحی درب حفاظ ریلی آکاردئونی برقراری امنیت و استفاده بهینه از فضا می باشد. • یکی از مزیت های اصلی نرده حفاظ آکاردئونی این است که تاشو می باشد و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند. • روشی برای برقراری امنیت برای ساختمان های ورودی شما این است که حفاظ آکاردئونی رو در ساختمان های مسکونی و تجاری نصب کنید. • درب آکاردئونی متناسب با ابعاد درب آپارتمان نصب می شود و به راحتی روی درب آپارتمان نصب می شود. • نرده فلزی آپارتمانی از لحاظ قرارگیری جوشکاری تسمه به انواع مختلف نصب می شود. • ساده بودن جوشکاری بر روی در ورودی آپارتمان به معنی کم امنیت بودن آن نیست بلکه اجرای ساده ای دارد. • درب متحرک با حفاظ های مشبک لوزی آهنی یا فولادی یک حایل امنیتی قوی برای ساختمان شما محسوب می شود که با وجود آن دیگر راهی برای ورود سارقین نیست.

درب آکاردئونی (Accordion door)
درب آکاردئونی

قیمت نرده حفاظ کشویی

پرچ های مخفی به کار رفته در ساخت نرده حفاظ کشویی از دیگر فاکتورهای مهم در خرید نرده حفاظ ریلی آکاردئونی است. عرض چهارچوب درب آکاردئونی هر چقدر کمتر باشد، وزن کمتری داشته و در نتیجه قیمت کمتری نیز برای آن پرداخته می شود. ارتفاع چهارچوب درب هر چقدر کمتر باشد، قطعا هزینه کمتری نیز باید بپردازید. طرح حفاظ آکاردئونی هر چقدر ساده تر باشد، قیمت آن نیز کمتر است زیرا وزن سبکتری دارد. تراکم تسمه درب اکاردئونی. هر چقدر فاصله تیغه های عمودی حفاظ آکاردوئونی بیشتر باشد، به این معنی است که تسمه های کمتری استفاده شده در نتیجه وزن کمتری دارد و قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. محاسبه اندازه گیری درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی
خرید اینترنتی درب آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس