صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی یعنی حفاظت بی پایان از منزل شما

درب آکاردئونی در طرح های مختلف از جمله سه لوزی، دو لوزی و چهارلوزی و یا تمام لوزی برای حفاظت از ساختمان شما به کار می رود. درب کشویی یا ریلی که در برابر سارقان مستحکم است و به آن ها اجازه عبور به منزل را نمی دهد، گزینه خوبی برای حفاظت است. حفاظ آکاردئونی سه لوزی یا دولوزی پرچ مخفی امنیت ساختمان را بیش از پیش تضمین می کند زیرا هیچ راه عبوری برای سارقان باز نمی گذارد. نرده آکاردئونی برای درب آپارتمان در ایران سازه به گونه ای است که در مدل ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود. نرده آکاردئونی ساختمان، خانه شما را در برابر اندیشه های پلید سارقان حفظ می کند زیرا نه قابل برش و خم شدن هست و نه به راحتی باز می شود.

انواع تنوع در طرح مدل آکاردئونی

انواع تنوع در طرح مدل آکاردئونی از جمله درب آکاردئونی مدل ایتالیایی تسمه نقش دار یا درب آکاردئونی مدل پیچ و یا درب آکاردئونی مدل سه لوزی سه لایه تسمه عمودی و همچنین حفاظ آکاردئونی دوجداره سلطنتی و .. درایران سازه تولید و عرضه می شود. حفاظ کشویی آکاردئونی به صورتی است که می توان طرح های مختلف را روی آن پیاده سازی کرد. از جمله نرده آکاردئونی مدل ایتالیایی با پرچ مخفی است که هیچ راهی را برای رسیدن به درب ساختمان فراهم نمی کند.

قیمت حفاظ آکاردئونی

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات از جمله نرده روی دیوار و حفاظ پنجره و همچنین درب ویلایی و حفاظ آکاردئونی توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان فراهم کند. درب آکاردئونی ساختمان در اراد حفاظ براساس نرخ اتحادیه ونهادهای مربوطه تعیین می شود. از این رو قیمت نرده حفاظ ساختمان آکاردئونی در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. اگر قیمت و هزینه حفاظ آکاردئونی شما را از داشتن چنین امنیتی محروم کرده است، باید به شما این نکته را گوشزد کنیم که احتیاط شرط عقل است و داشتن حفاظی محکم با هزینه اندک بسیار مقرون به صرفه تر و آگاهانه تر از سرقت وسایل است! اما نگران هزینه حفاظ آکاردئونی نباشید. زیرا در ایران سازه با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه شما را برای داشتن درب آهنی محافظ همراهی می کنیم.

قیمت حفاظ آکاردئونی
درب آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی سه لوزی یا تمام گل

خانه و نمای خارجی خانه شما باید از جلوه های زیبایی برخوردار باشد. از این رو توجه به طرح و رنگ و طرح نرده آکاردئونی نیز بسیار مهم می باشد. زیرا اگر خوب برش کاری نشده باشد و یا رنگ امیزی ضعیفی داشته باشد جز چند تکه آهن پاره چیزی بیش نیست. نتیجه گیری: تولید درب حفاظ کشویی در ایران سازه با بهره مندی از متریال مرغوب و همچنین رنگ های با کیفیت و پرسنل مجرب قطعا همان چیزی خواهد شد که می خواهید. کیفیت و قیمت و زیبایی حفاظ ریلی آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی در ایران سازه بی نظیر است. زیرا این شرکت با سابقه ای درخشان در تولید انواع درب آکاردئونی در طرح های خاص و ایمن توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. برای تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ کشویی آکاردئونی مدل ایتالیایی
نرده آکاردئونی ساختمان،
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس