صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قابلیتهای درب آکاردئونی

تسمه های فلزی روی درب به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی حفاظ آکاردئونی جای می گیرد. این درب به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و بر خلاف دیگر انواع درب های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک پایه قاب را دارد. درب آکاردئونی تنها برای ورودی های اصلی ساخته نمی شود. درب آکاردئون را می توان در دیگر قسمت های ساختمان نظیر پنجره ها و بالکن های طبقات اول نیز نصب کرد. حفاظ درب آکاردئونی آپارتمان کرکره ای ضد سرقت و ایمن است و موجب بالا بردن ضریب امنیت در ساختمان های مسکونی می شود .

حصاردرب

 

طرح و نقش حفاظ آکاردئونی پیچ شکلاتی

قیمت حفاظ آکاردئونی پیچ شکلاتی بر اساس متر مربع محاسبه می شود . یکی دیگر از محصولات صنایع فلزی ایران سازه آکاردئونی با طرح پیچی می باشد. حفاظ آکاردئونی پیچ شکلاتی از نظر استقامت با طرح سه ردیف لوزی و چهار خم برابری است. اما از نظر زیبایی بی همتا بوده. این مدل از حفاظ های کشویی آکاردئونی در عین ظرافت و زیبایی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. کیفیت را فدای قیمت نکنید. مهمتر از قیمت درب آکاردئون کیفیت آن است.

حصاردرب

 

نرده حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه شما دعوت می کند.

اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید امنیت ساختمان خود را تضمین کنید، از نرده حفاظ آکاردئونی بهره ببرید. حفاظ آهنی آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید امنیت را برای خانه به ارمغان آورید. زیرا جنس درب آکاردئونی به گونه ای است که مانع از این امر می شود تا سارقین بتوانند به راحتی در منزل شما ورود کنند. حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت بی پایانی برای خانه شما فراهم می کند. در نظر داشته باشید که حصار کشویی شکلات پیچ یا نرده اکاردئونی ساده با دو گل یا سه گل و همچنین نرده آکاردئونی چهارگل یا پنج گل می تواند امنیت خانه شما را تضمین کند.

حصاردرب

 

قیمت نرده حفاظ شکلات پیچ آکاردئونی

نرده محافظ آکاردئونی شکلات پیچ، امنیت را به خانه شما دعوت می کند. با وجود این محافظ درب ضد سرقت دیگر نگران نباشید. نرده آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. هر یکی از این نرده آکاردئونی قیمت مخصوص به خود را دارد. اما اگر می خواهید بهترین قیمت را برای نرده حفاظ آهنی کشویی شکلات پیچی دریافت کنید. بهتر است از شرکت ایران سازه درخواست نرده کشویی نمایید. این شرکت با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده آهنی بهترین نرده کشویی شکلات پیچی را می سازد. از آن جایی که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده کشویی آکاردئونی دارد و قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. شما می توانید قیمت مناسب درب آکاردئونی را این شرکت درخواست کنید. قیمت حصار فلزی شکلات پیچی درب آپارتمان براساس طرح و تعداد تسمه و همچنین لایه های مخفی آن متفاوت است. اما قیمت واحد محافظ درب ضد سرقت کشویی مشخص است. قیمت نرده آکاردئونی با توجه به قفل و تسمه های عمودی متغیر است. اگر می خواهید از قیمت نرده کشوییی آکاردئونی با خبر شوید، می توانید با کارشناس فروش ما با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حصاردرب

انواع طرح های مدرن برای نرده کشویی آکاردئونی

نرده حفاظ درب ضد سرقت، انواع مدل و طرح های مختلفی دارد. شما می توانید یکی از این طرح های شیک و زیبا را برای نرده آکاردئونی کشویی آماده کنید. اگر به دنبال راهی هستید که امنیت ساختمان خود را تضمین کنید و در عین حال به نمای خانه خود زیبایی ببخشید بهتراست یکی از طرح های متنوع نرده کشویی یا کرکره ای آکاردئونی را انتخاب کنید. انواع طرح ها و مدل های مختلف نرده کشویی متحرک ضد سرقت مانند نرده آکاردئونی با دو گل یا دو لوزی است. منظور از دو گل این است که دو ردیف گل در ساخت نرده آکاردئونی به کار رفته است. مدل دیگر حفاظ آکاردئونی، مدل نرده آهنی سه گل یا سه لوزی است که به صورت افقی این سه ردیف قرار گرفته اند و امنیت ساختمان را افزایش می دهند. از جمله طرح های دیگر نرده آکاردئونی، حفاظ آهنی چهارگل یا چهار لوزی است و نرده کشویی پنج گل یا تمام گل نیز نوع دیگر نرده آکاردئونی است. از مدل های جدید حفاظ کشویی، نرده شکلات پیچی یا نرده حصیری شکلات پیچ است. این طرح نرده کشویی به این صورت است که تسمه های عمودی درب آکاردئونی به صورت شکلات پیچی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. نرده حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی نیز نوع دیگر نرده حفاظ آهنی کشویی است که زیبایی خاصی دارد و از مدل های برتر نرده حفاظ کشویی است. ایران سازه یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع نرده آهنی کشویی است. این حفاظ آهنی می تواند بهترین نرده کشویی را برای شما آماده کند، زیرا از بهترین متریال برای ساخت نرده کشویی آهنی آکاردئونی استفاده می کند و رنگ های با کیفیت را نیز برای رنگ آمیزی انتخاب می کند.

حصاردرب

انواع درب آکاردئونی ؟

درب آکاردئونی دو گل یا دو لوزی- درب کشویی آکاردئونی سه گل یا سه لوزی- درب آکاردئونی چهار گل یا چهار لوزی - درب کشویی آکاردئونی چهارگل یا چهار لوزی- درب کشویی آکاردئونی پنج گل یا پنج لوزی - درب آکاردئونی شکلات پیچ، درب کشویی آکاردئونی ایتالیایی

قیمت ساخت درب آکاردئونی کشویی

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی بسته به نوع و مدل نرده آکاردئونی متغیر است. از مواردی که در قیمت نرده کشویی موثر است: 1. طول و عرض درب ساختمان 2. طرح های پیچیده در ساخت حفاظ کشویی آکاردئونی 3. تعداد تسمه های مخفی در ساخت نرده کشویی آکاردئونی 4. کیفیت ساخت نرده کشویی با متریال عالی یا مرغوب 5. ایجاد قفل های توکار یا روکار همه موارد بالا روی قیمت ساخت و نصب حفاظ آکاردئونی موثر است.

امنیت درب آکاردئونی چقدر است؟

درب کشویی آکاردئونی یکی از الزامات برای ساختمان است. زیرا درب آکاردئونی تاثیر زیادی در امنیت ساختمان دارد. در نظر داشته باشید که طراحی خاص نرده آکاردئونی و به کار بردن لایه های مخفی و قفل های توکار یا روکار و همچنین تسمه های عمودی با کیفیت مانع از عبور سارقین می شود.

رنگ های به کار رفته در ساخت درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی از رنگ های متنوع براق و مات بهره می برد. همچنین تنوع رنگ نرده کشویی آکاردئونی متنوع است. رنگ های کرم و سفید و همچنین رنگ های استخوانی و رنگ های تیره مانند رنگ های قهوه ای و مشکی یا خاکتری انواع رنگ های به کار رفته است. رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی نرده کشویی آکاردئونی استفاده می شود.

مقاوم ترین نرده کشویی آکاردئونی؟

نرده حفاظ کشویی با قفل های توکار و همچنین تعداد تسمه ها و لایه های مخفی، امنیت بالایی دارد و در برابر برش و خم شدن بسیار مقاوم است..

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس