صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حصار دیوار از امنیت با شما سخن می گوید.

اگر به دنبال راهی برای افزایش امنیت ساختمان، ویلا یا خانه باغ هستید باید با کمک حصار دیوار این امنیت را به وجود آورید. از نکات مهم در خرید حصار دیوار این است که این حصار ها با طرح های متنوع و مدرنی که دارند هم زیبایی را به نمای خارجی خانه دعوت می کنند و هم امنیت را برای خانه برقرار می کنند. وجود حصار برای دیوار خانه الزامی است. زیرا اگر حصار فلزی دیوار بوته یا شاخ گوزنی، لیلیومی یا نخل مرداب، نیزار یا سرنیزه و... را برای دیوار ویلا باغ یا ساختمان های آپارتمانی نصب کنید آنگاه سارقین قادر نیستند تا وارد خانه شوند. زیرا تراکم و ارتفاع و همچنین نمره میلگرد به کار رفته در ساخت این حصارها به گونه ای است که اجازه عبور به هیچ جنبده ای را نمی دهد.

نرده حفاظ دیوار

 

ایمن ترین حفاظ دیوار

 

حصار دیوار همچون نگهبانی است که از خانه محافظت می کنند. میلگردهای در هم تنیده شده حکم سپر دفاعی را دارد. با وجود این حصار دیوار رنگ امنیت را بچشید. حصار دیوار در مقابل سارقین فرصت طلب دهن کجی می کند زیرا عبور از بین میلگردهای در هم تنیده آن غیر ممکن است و آسیب زا است.

بهترین حصار کشی دور دیوار باغ برای امنیت در برابر سارقین

تنوع طرح و مدل حصار دیوار بسیار متنوع است و شما عزیزان می توانید هر حفاظ دیوار با هر تراکم و ارتفاعی که مایل بودید سفارش دهید و از امنیت به وجود آمده خشنود باشید.

قیمت حصار دیوار در ایران سازه

حصار دیوار از ارکان مهم هر خانه یا ساختمان تجاری است. از آن جایی که سارقین به راحتی می توانند از طریق دیوار وارد حیاط شوند بنابراین باید با کمک حصار دیوار ورود آن ها را سد کرد. بهترین راه ارزان و مناسب استفاده از حصار دیوار است. اما قیمت حصار دیوار نیز مهم است. خرید حصار فلزی دیوار که هم ایمنی را برقرار کند و هم جنبه های زیبایی شناختی را نیز در نظر بگیرید و هم قیمت مناسب و متعادلی داشته باشد، در ایران سازه آسان است. این شرکت با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع حصار دیوار توانسته است جایگاه خود را پیدا کند. این شرکت قیمت ها را براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین می کند از این رو نگران قیمت های سر به فلک کشیده سایر شرکت ها نباشید.

حصار فلزی با قیمت مناسب
حصار فلزی دیوار

 

حصار دیوار فلزی قیمت مناسبی دارد. شما برای هر یک از مدل های حصار که تصمیم به خرید دارید کافیست ارتفاع و تراکم و نمره میلگرد را تعیین کنید. در ایران سازه سیستم هوشمندی پیاده سازی شده است که شما می توانید تخمین اولیه را انجام دهید. برای مثال نوع حفاظ و نمره میلگرد را تعیین کرده و جدول قیمت برای درخواست شما ایجاد می شود.

حفاظ دیوار تهران ارزان

 

عکس حفاظ دیوار باغ

 

نتیجه گیری از خرید حصار دیوار

حصار دیوار با طرح های متنوع و مدرن یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن است. اگر می خواهید ضریب ایمنی خانه را افزایش دهید و در عین حال تصمیم دارید که قیمت مناسبی برای حصار بپردازید و به دنبال جنبه های زیبایی شناختی نیز هستید، بهترین کار بهره مندی از حصار دیوار شیک و جدید با طرح های متنوع و کیفیت و استحکام عالی ایران سازه است.

ایران سازه یکی از بهترین سازنده های صنایع فلزی در ایران است که بهترین حفاظ ها را با قیمت مناسب و استحکام و کیفیت خوب آماده می کند. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ باغ لیلیومی

 

قیمت نرده حفاظ آهنی سرنیزه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس