صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

تراکم حفاظ لیلیوم

تراکم حفاظ لیلیوم به گونهای است که دارای 200شاخه تیز و برنده در هرمتراست که هر گونه عبور غیر مجاز را غیر ممکن میکند و در صورت سماجت ورود به ساختمان باعث جراحت و صدمه میشود. حفاظ لیلیوم از لحاظ امنیت حتی از حفاظ شاخ گوزنی هم از امنیت بالاتری برخوردار است این نرده زیبا علاوه بر تامین امنیت و ضریب حفاظتی بالا از زیبایی ظاهری بسیار بالایی برخوردار است .

حفاظ دیوار تهران

 

ویژگی حفاظ آهنی لیلیوم

در تولید و ساخت حفاظ لیلیوم از میلگرد نوردی سایز ۱۰ استفاده میگردد که سایز مناسبی برای این نوع حفاظ میباشد . شاید فکر کنید که این سایز ضعیف میباشد و شاید بتوان آنرا به راحتی خم نمود یا برید که این در این مورد درست نمی باشد زیرا شاخه های درهم پیچیده است و با تعداد زیاد به یکدیگر جوش شده اند . با توجه به عرض حدودا ۵۰ سانتی حفاظ عملا امکان ایستادن روی دیوار و بریدن یا خم کردن حفاظ لیلیوم امکان ندارد . خم کردن یا بریدن شاخه های درهم پیچیده احتیاج به یک محیط خلوت بدون عبور و مرور و زمان زیاد احتیاج دارد که همراه با تولید صدا نیز میباشد و عملا کار بسیار سخت و زمان گیری میباشد . به همین علت سارقان حتما ازعبور از روی دیوار هایی که نرده لیلیوم بر روی آن نصب شده خودداری کرده و صرف نظر میکنند و معمولا سراغ دیوارهای بدون محافظ میروند.

حفاظ روی دیوار باغ

 

دزدگیر دیوار ویلا

 

صنایع آهنی ایران سازه تولید کننده درب آکاردئونی آهنی و حفاظ پنجره آهنی و حفاظ روی دیوار در منطقه بازار آهن شاداباد تهران فعالیت دارد. با اطمینان بر دانش تخصصی و تجربه کارشناسان و مدیران این شرکت می توانید امنیت را برای خود به ارمغان ببرید.مشاوره و بازدید رایگان شماره های تماس:09127716460-09128700940- برای اطلاعات کامل درباره انواع درب ها و ارسال کاتالوگ برای دیدن نمونه های بیشتر فقط با شماره تماس حاصل فرمایید 09128700940 .

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس