صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

بهترین نرده حفاظ پنجره برای ساختمان های ویلایی و آپارتمان

مدل حفاظ پنجره ساده با طرح و مدل ساده ای که دارد سبب شده تا نما بیش از پیش شلوغ جلوه نکند. اما توجه کنید سادگی و در عین حال زیبایی نباید فراموش شد. نرده پنجره باید با کیفیت بالا و طرح خاصش امنیت را برای ساکنان خانه رقم بزند. به طور معمول نرده حفاظ پنجره باید به صورت ایمن روی پنجره ها نصب شوند. معمولا از دو روش در رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده می شود. رنگ های پودری الکترواستاتیک یا رنگ های کوره ای به مراتب مقاومتر از رنگ های روغنی هستند. از ویژگی های برتر رنگ های کوره ای می توان به فراگیری تمام نقاط قطعه به رنگ اشاره کرد. در روش رنگ آمیزی پودری الکترواستاتیک با دستگاه پاشش رنگ به صورت پودر به تمامی سطح حفاظ آغشته می کنیم. سپس با کمک الکتریسیته رنگ پودری به طور یکنواخت به تمام سطح حفاظ پنجره جذب می شود. برای انتخاب یک حفاظ پنجره باید اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشید. انواع حفاظ پنجره از جمله حفاظ پنجره فرفورژه و طرح حفاظ پنجره ساده و شیک در بازار موجود است. برای امنیت ساختمان و افزایش زیبایی نمای خانه می توانید یک نرده حفاظ پنجره شیک و جدید انتخاب کنید.

عکس حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره دارای مزایا و ویژگی های متفاوت است. استحکام و قیمت و زیبایی منحصربه فرد حفاظ پنجره سبب شده است تا مشتریان زیادی در ایران سازه خرید کنند. حفاظ پنحره مدرن به دلیل قیمت مناسب و طرح خاص آن از پرمتقاضی ترین حفاظ ها برای پنجره است که مشتریان زیاد است. نرده حفاظ های پنجره ساده و شیک آهنی و حفاظ پنجره طرح دار فرفورژه کاربرد بسیار بالایی دارند و در طراحی نما ساختمان و ویلا بسیار تاثیر بسزایی خواهند داشت . جنس این نوع نرده حفاظ های پنجره به شکل فلز میباشد ، اما در طراحی های جدید و استفاده از جنس های نوین در تولید این مدل نرده آهنی پنجره این زمینه ی فکری کاملا تغییر یافته است.

قیمت حفاظ پنجره ساده

زمانی که بحث خرید یک وسیله یا محصول در میان می آید. توجه به قیمت و هزینه جدی تلقی می شود. از این رو توجه به قیمت حفاظ پنجره ساده برای خریدی منصفانه مهم است. در ایران سازه ما برای شما هزینه ها را تا حد ممکن پایین آورده ایم. زیرا مطابق با نرخ اتحادیه قیمت گذاری می نماییم. نرده های پنجره متشکل از میله های عمودی بوده که باعث امنیت و زیبایی نمای ساختمان می شود. هدف اصلی حفاظ پنجره تامین امنیت برای ساختمان با کاربری های متفاوت است اما از فاکتور زیبایی و قیمت مناسب نباید غافل شد. پنجره از مهمترین عامل تکرار شونده در نما می باشند. قیمت نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو قیمت مناسبی دارد.

حفاظ پنجره مشبک
قیمت حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره مشبک

در ایران سازه ما مواردی را به کار می گیریم تا محصول نهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد: 1. رنگ کوره ای الکترواستاتیک 2. ارسال کاتالوگ برای مشاهده تصویر و نمونه کارها 3. ارسال سفارش به سراسر کشور 4. قیمت مناسب 5. مشاوره رایگان انواع حفاظ پنجره در جلوگیری از سرقت و همچنین سقوط کودکان نقش دارند. نصب حفاظ آهنی پنجره و نرده حفاظ پنجره یک اقدام پیشگیرانه است که جلوی مشکلات بعدی را می گیرد اما بحث هزینه ها را هم نمی توان نادیده گرفت. هزینه ساحت و نصب حفاظ آهنی پنجره متفاوت است و موارد متعددی روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر دارد. جهت تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

بهترین نرده حفاظ پنجره
ایمن ترین حفاظ پنجره
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس