صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین نرده حفاظ های دیوار است.

زمانی که شما قصد ترک ساختمان مانند ویلا و آپارتمان خود را دارید ممکن است کمی نگران نشوید زیرا نگران این هستید که سارقین بتوانند وارد خانه شما شوند و اموالتان را به سرقت ببرند. شما نمی توانید با خیال راحت به سفر بروید زیرا همیشه این نگرانی همراه شما خواهد بود. یکی از راهکارهای مهم و اساسی برای تامین امنیت و افزایش ضریب امنیت ساختمان شما این است که روی دیوار نرده حفاظ با کیفیتی نصب کنید زمانی که سارقین قصد ورود به خانه شما را دارند با نرده حفاظ دیوار روبرو می شود و نمی توانند از لا بلای میلگردهای در هم تنیده‌ آن عبور کنند. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی و حفاظ های پرفروش در بازار ایران می باشد که طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است یک حفاظ بسیار محکم و در عین حال زیبا می باشد که دیوار خانه شما را بیش از پیش منحصربه‌فرد تر می نماید. این حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده حفاظ است که سطح ایمنی حیاط را افزایش می دهد.نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی علاوه بر اینکه از لحاظ زیبایی تاثیر خاصی روی ساختمان دارد، با امنیت زیادش مانع از ورود سارقین می شود. مزیت های نصب سریع و بدون نیاز به خرابی ساختمان از جمله فاکتورهای مهمی است که برای نصب نرده شاخ گوزنی حائز اهمیت است. تراکم بالای حفاظ شاخ گوزنی سبب شده است که هیچ جنبده ای قادر به عبور نباشد زیرا جا پا وجود ندارد و میلگردهای تیز روی شاخ گوزنی بسیار تیز و برنده هستند. اگر به دنبال خرید اینترنتی نرده حفاظ شاخ گوزنی هستید می توانید از شرکت ایران سازه اقدام به خرید کنید.

انواع نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با قیمت بسیار مناسب و طراحی عالی در شرکت ایران سازه اگر به دنبال نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی هستید که استحکام کافی داشته باشد و در عین حال زیبایی چشم نوازی را برای دیوار خانه شما فراهم نماید باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از پرفروشترین حفاظ های دیوار در بازار ایران می باشد. این نرده حفاظ دیوار به این دلیل پرفروش شده است که هم امنیت بالایی دارد و هم اینکه ساختار آن به‌گونه‌ای است که دیوار خانه شما را شلوغ نشان می دهد حفاظ دیوار شاخ گوزنی طرح خود را از شاخه های مستحکم گوزن الهام گرفته است به همین دلیل وسیله دفاعی خوبی است که روی دیوار خانه شما می تواند نصب شود. جوشکاری نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در شرکت ایران سازه با استفاده از جوشکاری کربن دی اکسید انجام می شود همچنین رنگ آمیزی آن توسط رنگهای با‌کیفیت کوره ای الکترواستاتیک انجام می‌شود بنابراین شما می‌توانید در نهایت بالاترین کیفیت نرده دیوار شاخ گوزنی روی دیوار خانه خود داشته باشید.

قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی با تراکم ارتفاع و همچنین متریال به کار رفته تعیین می شود. رنگ تمامی نرده حفاظ شاخ گوزنی رنگ الکترواستاتیک کوره ای است که کیفیت بالایی دارد. جوشکاری استفاده شده برای آن نیز از جوش co2 است که بالاترین اتصال و تمیزترین جوشکاری را ممکن می کند. در محاسبه قیمت این نرده ها باید بدانید که این حفاظ ها به صورت کلی با متر طولی قیمت گذاری می شوند. یک فاکتور بسیار مهم در هنگام خرید نرده شاخ گوزنی توجه به قیمت آن است در نظر داشته باشید که مشتریان زیادی با بودجه های متفاوتی اقدام به خرید نرده حفاظ دیوار می کنند که در این میان مورد اهمیت است این است که در شرکت ایران سازه قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می‌شود بنابراین شما با هر بودجه ای می توانید از این شرکت بهترین نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید. در شرکت ایران سازه خبری از گران فروشی نیست و شما قادر خواهید بود خریدی هوشمندانه را برای خود رقم بزنید.

 انواع حفاظ دیوار شاخ گوزنی مدرن در شرکت ایران سازه
قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

انواع حفاظ دیوار شاخ گوزنی مدرن در شرکت ایران سازه

انواع نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 70 سانتی متر و تراکم 24 ردیف نرده شاخ گوزنی با ارتفاع 80 سانتی متر و تراکم 24 ردیف نرده شاخ گوزنی با ارتفاع 90 – 100 -110-120 سانتی متر و تراکم 24 ردیف در محاسبه قیمت این نرده ها باید بدانید که این حفاظ ها به صورت کلی با متر طولی قیمت گذاری می شوند. نرده حفاظ شاخ گوزنی می‌تواند به صورت تنهایی و یا ترکیبی از انواع نرده حفاظ های دیگر در این شرکت ساخته شود و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود یکی از انواع سازهای دیوار محکم و باکیفیت را که در این شرکت خریداری می‌شود را برای خود تهیه کنند. نرده حفاظ شاخ گوزنی می تواند امنیت ساختمان شما را افزایش دهد. برای هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه حفاظ و نرده های ما و مشاوره و بازدید رایگان از منازل شما با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس