صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

امنیت نرده حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای یکی از حفاظ های مدرن است که برای افزایش امنیت ساختمان ها استفاده می شود. استفاده از نرده حفاظ بوته ای سبب می شود تا سارقین نتوانند به راحتی وارد حیاط خانه شوند. ارتفاع مناسب برای حفاظ دیوار طرح بوته ای با توجه به عرض حفاظ، پهنا و بلندی دیوار محاسبه می شود. توجه داشته باشید که باید استاندارهای لازم در ساخت حفاظ بوته ای از نظر ابعاد و ساختار رعایت شده باشد تا در نهایت محصول شما از نظر ایمنی بهترین باشد.

ویژگی های حفاظ بوته ای

 

حفاظ بوته ای یکی از بهترین حفاظ های روی دیوار است که می تواند امنیت چشمگیری را برای ساختمان شما فراهم کند. ساختار حفاظ بوته ای شباهت زیادی به نرده حفاظ شاخ گوزنی دارد و گاهی افراد آن را اشتباه می گیرند. ساختار حفاظ بوته ای به گونه ای طراحی شده است که احتمال عبور افراد را به صفر می رساند زیرا تراکم آن به گونه ای بوده که جای پایی باقی نمی گذارد. حفاظ بوته ای یکی از رایج ترین و بهترین حفاظ های دیوار از نظر ایمنی و زیبایی شناسی است. این نرده به نوعی بازسازی شده از شکل حفاظ شاخ گوزنی است اما امنیت و زیبایی بیشتری نسبت به شاخ گوزنی دارد.

قیمت حفاظ دیوار بوته ای | قیمت حفاظ بوته ای در مرداد و شهریور 1402

قیمت انواع نرده حفاظ بوته ای براساس ارتفاع و تراکم آن محاسبه می شود. اگر در ساخت حفاظ بوته ای از میلگرد سایز 10 استفاده شود، قیمت نیز به همان اندازه محاسبه می شود. مهمترین مسئله در ساخت حفاظ بوته ای این است که امنیت ساختمان را حفظ کند. از این رو باید بهترین ابعاد از نظر ارتفاع؛ پهنا، عرض و تراکم حفاظ انتخاب شود تا بتواند بالاترین امنیت را برای ویلا یا آپارتمان به ارمغان آورد. قیمت حفاظ بوته ای به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مهمترین فاکتور تاثیر گذار در قیمت حفاظ، تراکم و ارتفاع آن است. هرچقدر میلگردهای بیشتری در ساخت حفاظ دیوار بوته ای به کار رفته باشد، آنگاه قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.ارتفاع نرده حفاظ دیوار بوته ای نیز روی قیمت اثر دارد. اگر از ارتفاع های 120 سانتی متری در ساخت نرده بوته ای استفاده شود آنگاه قیمت نرده حفاظ بوته ای نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت حفاظ بوته ای 1402 (نرخ حفاظ بوته ای خاردار)

 

امنیت نرده حفاظ دیوار بوته ای

 

ارتفاع حفاظ دیوار بوته ای

زیبایی حفاظ بوته ای بسیار زیاد است و در میان سایر حفاظ ها زیبایی بصری داشته و همین امر موجب افزایش زیبایی شناختی نمای ساختمان می شود. این حفاظ به دلیل تنیدگی میلگردهای آن به بوته ها شباهت دارد. رنگ حفاظ بوته ای را می توان به گونه ای انتخاب کرد که با سایر المان های به کار رفته در ساختمان هماهنگی داشته باشد. امنیت نرده حفاظ بوته ای نسبت به شاخ گوزنی بیشتر است و یک سپر امنیتی ضد ضربه و ضد نفوذ روی دیوار فراهم می کند. اگر نرده حفاظ دیوار بوته ای از میلگردهای ضد زنگ، ضد ضربه و فولاد گالوانیزه محکم ساخته شود آن گاه دارای ساختار قوی و محکمی است که اتصالات آن به راحتی از دیوار جدا نمی شود.

لیست قیمت حفاظ بوته ای شهریور 1402

 

قیمت حفاظ بوته ای

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس