صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

امنیت حفاظ درب آکاردئونی

درب آکاردئونی شامل چهارچوبی از جنس آهن است که به شکل پروفیل ساخته شده و درون این چهارچوب به صورت افقی، عمودی و مورب پروفیل ها قرار می گیرند. درب آکاردئونی از جنس فلز بسیار محکم و مقاوم است که به راحتی برش داده نمی شود. محافظ درب آکاردئونی به صورت نرده ای یا کشویی باز و بسته می شود. طرح های این حفاظ به صورت لوزی یا گل است که براساس تعداد لوزی ها نامگذاری می شود. ساختار حفاظ آکاردئونی به گونه ای است که دارای یک قاب آهنی است که روی در جوش داده می شود و به صورت ریلی روی یک ریل تعبیه شده در بالا و پایین قاب باز و بسته می شود. قیمت حفاظ آکاردئونی به عوامل مختلفی بستگی دارد، برخی از این عوامل شامل ضخامت تسمه، جنس ماده اولیه سازنده، نوع جوشکاری و برشکاری و ... بستگی دارد. استفاده از رنگ های الکترواستاتیک کوره ای از کیفیت بالاتری برخوردار است و به همین میزان از رنگ های روغنی نیز گران تر است. از دیگر عوامل جنس مواد سازنده است، هر چقدر کیفیت و درجه مقاومت فولادهای به کار رفته در ساخت حفاظ اکاردئونی بیشتر باشد، قیمت نیز تغییر می کند.

مزیت درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی یا گارد آهنی آپارتمان برای برقراری امنیت در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. درب آکاردئونی در نام های مختلفی موجود است که براساس طرح آن نامگذاری می شود. برای مثال درب آکاردئونی دو گل یا سه گل از آکاردئونی های معروف است که حدود 90 درصد امنیت مورد نیاز را تامین می کند. بهترین درب آکاردئونی فلزی که قادر است امنیت بسیاری را تامین کند، درب آکاردئونی فلزی تمام گل با چهار لایه تسمه اضافه است. افزایش ضریب امنیت درب آکاردئونی سلیقه ای است و مشتری می تواند با پرداخت هزینه بیشترین بالاترین امنیت را با کمک حفاظ آکاردئونی به دست آورد.

لیست قیمت درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از جمله باکیفیت ترین، امن ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که برای ارتقای امنیت استفاده می شود. توجه داشته باشید که در ایران سازه این درب در رنگ های مختلفی تولید می شود که با توجه به نمای ساختمان می توان رنگ مورد نظر را سفارش داد. برای تماس با کارشناس فروش جهت دریافت مشاوره تخصصی و مشاوره قیمت و بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی
امنیت حفاظ درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی

برای محاسبه قیمت حفاظ درب اکاردئونی نیاز است که قیمت هر متر مربع را در طول و عرض درب آکاردئونی ضرب کنید. به طور کلی موارد زیر روی قیمت درب آکاردئونی تاثیر گذار است. 1. عرض چهارچوب درب: هر چقدر درب عرض کمتری داشته باشد در نتیجه وزن کمتری دارد و قیمت پایین تری برای آن پرداخت می شود. 2. ارتفاع چهار چوب درب هر چقدر درب ارتفاع کمتری داشته باشد هزینه کمتری نیز قطعا پرداخت می شود. 3. طرح حفاظ اکاردئونی روی قیمت تاثیر دارد. هر چقدر درب آکاردئونی طرح ساده تر داشته باشد و از گل های سنگین و طرح های سنگین استفاده نشود، وزن کمتر و قیمت کمتری نیز خواهد داشت.

حفاظ درب آکاردئونی
لیست قیمت حفاظ آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس