صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

زیبایی و امنیت نرده راه پله ایران سازه زبانزد است.

اگر به دنبال این هستید که امنیت و زیبایی راه پله خانه یا ویلا و همچنین آپارتمان خود را افزایش دهید، باید نرده راه پله را برای خود انتخاب کنید. نرده راه پله در طرح ها و مدل های مختلفی ارائه می شود. مهمترین نکته که باید به آن توجه کنید این است که طرح و مدل انتخابی باید با سایر عناصر دکوراتیو و نمای خانه شما هماهنگ باشد. شرط لازم زیبا دیده شدن خانه و خاص جلوه پیدا کردن راه پله، این است که نرده حفاظ زیبایی انتخاب شد.

ایمن ترین حفاظ دیوار

 

برای خانه های دوبلکس یا ویلاهای سوبلکس ، نرده راه پله تاثیر بسیار زیادی در زیبا نشان دادن خانه دارد. با وجود نرده راه پله های شیک و خاص که امروزه بسیار متنوع هستید، می توانید خانه خود را به یک قصر تبدیل کنید.

نرده راه پله فرفورژه یا ساده

نرده راه پله در طرح های متنوع و بسیار مدرنی در شرکت معروف و با تجربه ایران سازه تولید می شود. در نظر داشته باشید که این شرکت با توجه به اینکه نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع نرده راه پله ساده، مدرن، کلاسیک و سلطنتی و همچنین مدل های فانتزی و ترکیبی دارد، بنابراین توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند.

قیمت حفاظ نرده سرنیزه آبشاری

 

نکته مهمی که باید در انتخاب نرده راه پله در نظر داشته باشید، کیفیت ساخت ان است. اگر نرده راه پله تنها جنبه زیبایی شناختی را رعایت کرده باشد اما کیفیت پایینی داشته باشد نه تنها انتخاب و خریدی مناسب نیست، بلکه پول شما نیز هدر داده شده است. باید برای خرید نرده راه پله برای ویلاهای دوبلکس یا سوبلکس هم شرط زیبایی و هم شرط کیفیت ساخت نرده راه پله رعایت شده باشد. کارشناسان ما در ایران سازه با بهره گیری از تکنولوژی روز، جوش کاری و برشکاری و رنگ آمیزی با کیفیتی برای نرده راه پله انجام می دهند. از این رو محصول ساخته شده یکی از بهترین نرده راه پله هایی است که می توانید برای خود داشته باشید.

نرده راه پله رویایی شما در ایران سازه ساخته می شود.

نرده راه پله های سلطنتی مدور یا دایره که شکل خاص و زیبایی دارد، می تواند در با شکوه جلوه دادن خانه شما نقش بسیاری داشته باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که ترکیب رنگ و همچنین طرح توسط کارشناس ما در ایران سازه انجام می شود و بهترین محصول را برای شما اماده می کنند.

قیمت حفاظ نرده سرنیزه آبشاری

 

قیمت نرده راه پله در شرکت ایران سازه

شرکت ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع راه پله مدور سلطنتی وکلاسیک و مدرن امروزی دارد. شما با توجه به سبک خانه و همچنین سایر عناصر دکوراتیو یکی از طرح های مناسب را از این شرکت انتخاب کنید. انگاه با خیال راحت در خانه منتظر اماده شدن سفارش خود باشید. آنچه اهمیت دارد این است که در این شرکت قیمت نهایی ساخت حفاظ یا نرده راه پله به گونه ای است که شما را خشنود می کند. ایران سازه در ساخت نرده یا حفاظ راه پله، قیمت را به گونه ای تعیین می کند که هر مشتری با هر بودجه ای بتواند خانه خود را شیک کند. نکته دیگری که باید در شرکت ایران سازه بدان توجه داشته باشید این است که این شرکت، قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می کند. از این رو با وجود این شرکت دیگر نگران قیمت های گزاف سایر شرکت ها نباشید

نرده حفاظ باغ سرنیزه

 

قیمت حفاظ سرنیزه ایستاده

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ راه پله

نرده راه پله سبب می شود تا ایمنی خانه شما حفظ شود و مانع از سقوط افراد می شود. همچنین در نظر داشته باشید که حفاظ اهنی راه پله یکی از عناصر دکوراتیو به شمار می رود در خانه های دوبلکس این نرده راه پله باید با ظرافت تمام ساخته شود تا زیبایی شناختی منزل را تحت تاثیر قرار دهد. نکته ای که باید در انتخاب نرده راه پله شیک در نظر داشت تنوع طرح آن است. در ایران سازه با توجه به بودجه وسلیقه شما انواه نرده آهنی راه پله را اماده می کنیم.

نرده حفاظ باغ سرنیزه ایستاده

 

قیمت حفاظ نرده سرنیزه آبشاری

 

خرید نرده راه پله خاص و مدرن را با ما تجربه کنید.

اگر می خواهید برای ویلاهای دوبلکس خود نرده راه پله تهیه کنید یا اگر به دنبال انتخاب نرده راه پله شیک و مدرن برای ساختمان خود هستید می توانید از شیک ترین و زیباترین نرده راه پله در ایران سازه بهره مند شوید. نرده راه پله مدور یا خاص به عنوان یک عنصر دکوراتیو خاص شناخته می شود که می تواند خانه را بسیار تغییر دهد و تاثیر بسزایی روی دکوراسیون خانه داشته باشید. در نظر داشته باشید که امنیت و زیبایی نرده راه پله فاکتورهای مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید . انواع طرح ها و مدل های نرده راه پله در ایران سازه تولید می شود که شما می توانید از طرح های خاص هر یک بهره ببرید و زیبایی خاصی را برای فضای منزل خود پدید آورید. نرده راه پله فرفورژه و نرده راه پله استیل یا نرده راه پله با برش لیزری و ده ها طرح نرده حفاظ راه پله در ایران سازه موجود است. شما عزیزان می توانید با توجه به معماری و سبک خاص خانه خود یکی از این نرده راه پله های شیک و خیره کننده را انتخاب کنید. نکته ی مهم در خرید نرده راه پله این است که باید تاثیر بسزایی روی عناصر دکوراسیون بگذارد. بنابراین نرده راه پله تنها میلگردهای در هم تنیده و جوش خورده شده نیست. بلکه باید از یک سبک خاص و شیک متناسب با معماری داخلی و ارکان های داخلی ساختمان شما پیروی کند.

قیمت حفاظ نرده سرنیزه آبشاری

 

امنیت نرده راه پله را فراموش نکنید.

زیبایی خیره کننده و نمای خاص نرده راه پله که جلوه ای منحصر به فرد و محصور کننده به وجود می اوررد مهم است. اما دقت داشته باشید که نرده راه پله باید امنیت داشته باشد. اگر از جوشکاری ضعیف و برشکاری غیر معمول برخوردار باشد آنگاه نمی تواند ایمنی خانه شما را تضمین کند. برای پیشگیری از سقوط افراد و همچنین جلوگیری از حوادث وحشتناک باید در هنگام ساخت و نصب و اجرای نرده راه پله تمامی ویژگی های مهم امنیتی رعایت شود. کیفیت ساخت نرده راه پله مهم است. در ایران سازه از بهترین دستگاه های جوشکاری با جوش co2 و دستگاه های برش کاری با ظرافت بالا و همچنین رنگ آمیزی شیک الکترواستاتیک با رنگ های مات و براق استفاده می شود. از این رو نرده حفاظ نرده راه پله ساخته شده در ایران سازه هم از لحاظ ایمنی و زیبایی و کیفیت حرف اول را می زند.

قیمت حفاظ نرده سرنیزه آبشاری

 

چرا نرده راه پله فرفورژه؟

یکی از زیباترین نرده راه پله های به کار رفته در منازل لاکچری و شیک، نرده فرفورژه است. این طرح زیبایی و فضایی خاصی را به دکور و معماری داخلی خانه می بخشد.

تنوع رنگ نرده راه پله در ایران سازه چقدر است؟

یکی از شرکت هایی که در زمینه ساخت نرده راه پله از طیف های مختلف رنگ و مدل های متوع استفاده می کند، ایران سازه است. رنگ های مات و براق، رنگ های خاص و شاد و رنگ های سرد و گرم با طیف رنگی متفاوت در ایران سازه کاربرد دارد.

قیمت نرده راه پله چقدر است؟

براساس متراژ و طرح مورد نظر شما قیمت نرده راه پله مشخص می شود. قیمت نرده راه پله در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه است و مقرون به صرفه می باشد.

انواع نرده راه پله؟

نرده راه پله براساس اینکه ماهیت فلزی قابل انعطاف است، در مدل های متنوع تولید می شود. طراح نرده حفاظ راه پله براساس نظر شما انواع طرح های ساده و پیچیده را طراحی می کند.

تنوع مدل نرده راه پله در ایران سازه؟

نرده راه پله ساده و شیک – نرده راه پله لوکس و مجلل – نرده راه پله با برش لیزری و سبک مدرن – نرده راه پله cnc – نرده راه پله فرفورژه – نرده راه پله با طرح چوب

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس