صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده روی دیوار

خصوصیات دخیل در انتخاب نرده دیوار حیاط و حفاظ روی دیوار حیاط چیست؟
انواع حفاظ‌های روی دیوار حیاط کدام است و بهترین حفاظ روی دیوار چیست؟
قیمت حفاظ آهنی روی دیوار و هزینه حفاظ روی دیوار چه مقدار است؟
نرده دیوار محوطه و نرده‌کشی روی دیوار چه مزایایی دارد؟
خصوصیات دخیل در انتخاب نرده دیوار حیاط و حفاظ روی دیوار حیاط چیست

 

اولین خصوصیت مهم و اساسی که نرده دیوار حیاط باید آن را داشته باشد، استحکام است.

 

باید در نظر داشت که اولین چیزی که در مورد حفاظ به ذهن یک فرد می‌رسد تأمین امنیت و محکم بودن در برابر تهدیدات خارجی است، درنتیجه استحکام بالای یک حفاظ در محافظت و تأمین امنیت یک مکان جزء خصوصیات مهم و اولیه آن است که باید به آن توجه شود.

نکته بعدی که در مورد حفاظ روی دیوار حیاط باید به آن توجه شود، عدم عبور از آن و به عبارتی داشتن یک یا چند عامل بازدارنده قوی و خطرناک است. اگر حفاظ‌های روی دیوار به‌گونه‌ای باشند که علاوه بر محکم بودن دارای عوامل بازدارنده باشند امنیت خانه دوچندان می‌شود.

حفاظ‌هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر استحکام بالا دارای نوک‌های تیز و برنده هستند که مانع از نزدیک شدن حیوانات و یا افراد متجاوز می‌شوند زیرا در اثر برخورد و یا درگیر شدن با آن صدمه خواهند دید. پس باید به خاطر داشت که دو خصوصیت مهم و اساسی نرده دیوار حیاط استحکام بالا و عامل بازدارنده قوی و خطرناک است، درواقع داشتن هم‌زمان این دو خصوصیت می‌تواند حفاظ روی دیوار حیاط را مطمئن‌تر سازد.

 

باید در نظر داشت که تنها این دو خصوصیت نمی‌تواند کافی باشد و پارامترهای دیگری همچون رنگ و مدل جزء خصوصیات نرده دزدگیر روی دیوار محسوب می‌شوند که در زیبایی حفاظ‌های روی دیوار مؤثر هستند.

 

اگر فقط به خصوصیاتی همچون استحکام و تأمین امنیت توجه شود و زیبایی مدنظر نباشد آنگاه مکان تجاری یا مسکونی بیشتر شبیه به یک محیط نظامی یا یک محیط محبوس شده می‌شود ازاین‌رو حتماً باید به مدل‌های متفاوت نرده دیوار حیاط توجه شود و با توجه به سبک آن مکان بهترین حفاظ روی دیوار انتخاب شود.

 

هزینه حفاظ روی دیوار از دیگر خصوصیاتی است که برای انتخاب نرده دیوار حیاط یا نرده فلزی محوطه مورد توجه قرار می‌گیرد. ازآنجاکه هزینه حفاظ روی دیوار بین تمامی واحدهای آن ساختمان تقسیم می‌شود طبیعتاً مبلغ بالایی نمی‌شود اما افراد همیشه به دنبال پرداخت هزینه‌ای معقول در ازای دریافت یک محصول هستند.

 

اولین خصوصیت مهم و اساسی که نرده دیوار حیاط باید آن را دارا باشد، استحکام است. نکته بعدی که در مورد حفاظ روی دیوار حیاط باید به آن توجه شود، عدم عبور از آن و به عبارتی داشتن یک یا چند عامل بازدارنده قوی و خطرناک است.

 

قیمت نرده بوته ای

 

انواع حفاظ‌های روی دیوار حیاط کدام است و بهترین حفاظ روی دیوار چیست؟


از گذشته تا به امروز حفاظ‌های روی دیوار حیاط تغییر یافته‌اند و علاوه بر زیبایی بیشتر دارای استحکام بالاتر و قدرت بازدارندگی بیشتری نیز هستند. و بر اساس ویژه گی های آن قیمت حفاظ آهنی روی دیوار نیز بسیار متفاوت میباشد

در گذشته بیشتر از حفاظ سرنیزه‌ای ساده و یا حفاظ‌های سیم‌خاردار استفاده می‌شد اما در حال حاضر حفاظ‌های دیگری در بازار موجود هستند که هرکدام دارای خصوصیات خاص خود بوده و به‌نوعی جزء بهترین حفاظ روی دیوار محسوب می‌شوند.

یکی از انواع حفاظ‌های روی دیوار حیاط حفاظ شاخ گوزنی است که جزء معروف‌ترین و پرفروش‌ترین نرده دیوار حیاط به‌حساب می‌آید. این حفاظ همانند شاخ‌های گوزن درهم‌تنیده بوده و دارای نوک‌های تیز و برنده است که به‌خوبی نقش حفاظت را ایفا می‌کند، همچنین این حفاظ در ارتفاع‌های متفاوت و در تراکم ۸ تا ۱۵ ردیف در بازار موجود است.

از دیگر حفاظ‌های موجود در بازار که جزء بهترین حفاظ روی دیوار نیز به‌حساب می‌آید حفاظ نیزار است. این حفاظ همانند نام خود دقیقاً شبیه نیزارها تولید می‌شود و دارای تراکم ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ ردیف تولید شده و دارای ارتفاع‌های ۵۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر است. یکی از مزایای حفاظ نیزار این است که تمام شاخه‌های تیز نرده مستقیماً به میله اصلی یا به‌اصطلاح شاسی جوش می‌شوند و از طرفی شاخه‌های اصلی نیز از بالا به یکدیگر جوش می‌شوند که استحکام این حفاظ را بسیار زیاد می‌کند.

یکی از زیباترین نرده فلزی محوطه یا حفاظ‌های روی دیوار حفاظ لیلیوم است. این حفاظ علاوه بر زیبایی و قابلیت دورنگ بودن از امنیت بالایی نیز برخوردار بوده و به نسبت برخی از حفاظ‌های دیگر ایمنی بالاتری دارد. این حفاظ دقیقاً شبیه به گل لیلیوم بوده و سیستم حفاظتی آن بر اساس گسترش از مرکز است و می‌توان آن را در ارتفاع‌های مختلف سفارش داد که معمولاً بین ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر است. حفاظ بوته‌ای نیز از دیگر انواع حفاظ‌های روی دیوار حیاط است که شبیه به حفاظ شاخ گوزن بوده و حالت شاخه‌های آن به‌گونه‌ای است که عبور از بالای آن تقریباً غیرممکن است.

 

حفاظ بوته ای

 

نوع حفاظ روی دیوار

 

این حفاظ در تراکم عرضی ۳۰ تا ۷۵ سانتیمتر ساخته می‌شود و تراکم طولی ۸، ۱۲ یا ۱۹ ردیف در ۲ متر را دارد. اگر می‌خواهید نرده دیوار محوطه‌ شلوغ نباشد و امنیت خوبی هم به همراه داشته باشد بهتر است از حفاظ سرنیزه‌ای مدرن استفاده کنید. این حفاظ در ارتفاع‌های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ سانتیمتر تولید شده و مدل بهینه حفاظ سرنیزه‌ای است.

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار معمولاً بستگی به نوع حفاظ دارد و علاوه بر آن میزان تراکم عرضی و طولی و همچنین ارتفاع در قیمت آن تأثیرگذار است.

 

علاوه بر قیمت‌هایی که در بازار داده می‌شود هزینه‌های حفاظ روی دیوار جزء موارد دیگر نیز می‌شود که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که برای دو مدل حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته‌ای در تراکم و ارتفاع‌های یکسان اختلافی تقریباً ۱۵ درصدی موجود است و حفاظ بوته‌ای در شرایط برابر ۱۵ درصد گران‌تر از حفاظ شاخ گوزنی است.

 

در محاسبه هزینه حفاظ روی دیوار باید به این موارد توجه داشت که علاوه بر قیمت حفاظ مواردی همچون هزینه بارگیری و حمل‌ونقل به عهده مشتری بوده و همچنین هزینه نصب و لکه‌گیری به ازای هر متر محاسبه می‌شود و باید توسط مشتری پرداخت شود که معمولاً این هزینه متری ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان است.

 

در محاسبه قیمت حفاظ آهنی روی دیوار باید در نظر داشت قیمتی که ارائه می‌شود بر اساس چه سایز میله‌گرد بوده و نوع رنگ کوره‌ای است یا روغنی و همچنین جوشکاری دورو بوده یا تک‌رو. اگر بخواهیم به‌صورت کلی فرمول محاسبه قیمت حفاظ آهنی روی دیوار را بیان کنیم، ابتدا وزن و نوع ماده را مشخص کرده سپس اجرت جوشکاری و رنگ کوره‌ای و کلیه هزینه‌های تولید محاسبه می‌کنیم.

 

فرض کنید حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۷۰ و وزن هر متر ۱۰ کیلو را می‌خواهیم حساب کنیم. قیمت روز آهن در وزن آن ضرب شده و با هزینه‌های تولید مانند جوشکاری و رنگ کوره‌ای که به ازای هر متر محاسبه می‌شوند جمع کنید، این مبلغ برابر با هزینه هر متر حفاظ روی دیوار است.

 

برای اینکه از هزینه‌های اضافی پرهیز شود بهتر است در انتخاب نوع حفاظ و سایر موارد دقت شود تا هزینه‌های دیگری مانند تغییر رنگ، بر آن اضافه نشود. همیشه باید به خاطر داشت که هزینه حفاظ روی دیوار جزء هزینه‌هایی بوده که برای تأمین امنیت لازم و ضرروی است.

نرده روی دیوار حفاظ بوته ای
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس